مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 02:302020-09-09بين الملل

المیادین: امارات مانع ازمحکومیت توافق با اسراییل دراتحادیه عرب شد


شبکه خبری المیادین گزارش داد که امارات و چند کشور دیگر عربی مانع از ارائه قطعنامه تشکیلات خودگردان فلسطین در اتحادیه عرب برای محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع دیپلماتیک به شبکه خبری المیادین گفتند که امارات و متحدانش در اتحادیه عرب، مانع از ارائه قطعنامه تشکیلات خودگردان فلسطین در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این اتحادیه شده اند.

منابع دیپلماتیک گفتند که صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) دو روز مانده به نشست اتحادیه عرب نسبت به خروج تشکیلات خودگردان از اتحادیه عرب در صورت رد قطعنامه طرف فلسطینی خبر داده بود.

عریقات در تماس تلفنی با وزیران خارجه اردن، مصر و عربستان سعودی، گفته بود که تشکیلات خودگردان در صورت موافقت با طرح امارات، از اتحادیه عرب خارج خواهد شد.

منابع دیپلماتیک افزودند که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، مصر، اردن، مغرب و سودان مخالف پیش نویس قطعنامه تشکیلات خودگردان بودند و امارات اقدام به ارائه پیش نویس جایگزین کرد و کشورهای مذکور، با این پیش نویس موافقت کردند.

المیادین به نقل از منابع دیپلماتیک افزود که عراق، الجزایر و تونس موضع بی طرفانه ای در قبال پیش نویس طرح امارات داشتند ولی سومالی و دولت مستعفی یمن مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: امارات مانع ازمحکومیت توافق با اسراییل دراتحادیه عرب شد

المیادین: امارات مانع ازمحکومیت توافق با اسراییل دراتحادیه عرب شد