مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-09سياسي

توضیحات دادستان در خصوص درگیری پارک جنگلی یاسوج/با عوامل درگیری به شدت برخورد می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به درگیری نیمه شب گذشته بین چند جوان و مجروح شدن برخی از انها گفت: با عوامل این درگیری به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به درگیری نیمه شب گذشته بین چند جوان و مجروح شدن برخی از آنها، این اقدامات را خط قرمز امنیت دستگاه قضایی دانست و گفت.

مردم عزیز خواهند دید دستگاه قضایی با عوامل درگیری ها به شدت برخورد خواهدکرد.

سید علی ملک حسینی افزود: این اتفاق در نیمه های شب و در دوردست ترین نقطه شهری یعنی پارک جنگلی یاسوج رخ داده است لذا اگرچه اقدامی زشت و هنجارشکنانه بوده اما این خود نشانه ای از تاثیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان و به ویژه مرکز استان بوده که مجرمین فضای شهری را برای اقدام هنجارشکنانه خود ناامن احساس کرده اقدامات جرمانه خود را به  کوه و بیابان منتقل کرده اند.

وی تصریح کرد: از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند مرحله را باحضور دلسوزانه و مقتدرانه پلیس پشت سر گذاشته دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.

این مسئول عنوان کرد: از جمله آنها می توان به توقیف بیش از 300 خودرو هنجارشکنان و بازداشت بیش از 50 نفر از افراد سابقه دار و مخل نظم که قریب به 30 نفر از آنها هنوز در بازداشت هستند و پلمپ حداقل 40 مرکز تجمع و ارتکاب جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان در خصوص درگیری پارک جنگلی یاسوج/با عوامل درگیری به شدت برخورد می شود

توضیحات دادستان در خصوص درگیری پارک جنگلی یاسوج/با عوامل درگیری به شدت برخورد می شود