مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-09سياسي

ایران جزو کشورهای داوطلب «جهان بدون تخریب سرزمین» است


مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان آبخیزداری گفت: کشور ما یکی از داوطلبین جهان بدون تخریب سرزمین است که از آخرین ایده های کنوانسیون مقابله با بیابان زایی است و مقررشده تا طی 10 سال آینده بتوانیم توازنی بین کنترل فرسایش آبی و تخریب سرزمین داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان اسفراین از سایت اول پروژه 126 هزار هکتاری ترسیب کربن در بخش مرکزی این شهرستان منطقه میاندشت بازدید کرد.

وحید جعفریان در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: استان خراسان شمالی یکی از استان های موفق در پروژه ترسیب کربن است و در حال حاضر در استان خراسان شمالی ظرفیت های عظیمی را از مشارکت های مردمی می بینیم که باعث شده فعالیت های ملی پروژه تر سیب کربن را در فاز سه مجدداً تعریف کنیم.

وی افزود: در خراسان شمالی با قریب به 50 میلیارد تومان در ارتباط با فعالیت های مقابله با بیابان زایی تخصیص مجدد انجام می شود و با زیرساختی که در حوزه مشارکت مردمی در این استان وجود دارد این امید را داریم که بتوانیم الگوها و شاخص های خوبی را برای اقدامات مشارکتی تعریف کنیم و نه تنها در سطح اقصی نقاط کشور بلکه آموخته های زیادی را برای درس آموزی سایر کشورها که از این پدیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو کشورهای داوطلب «جهان بدون تخریب سرزمین» است

ایران جزو کشورهای داوطلب «جهان بدون تخریب سرزمین» است