مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-09اقتصادي

معادن هرمزگان ظرفیت خوب صادراتی و ارز آوری برای کشور دارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: معادن هرمزگان ظرفیت خوبی برای صادرات و ارز آوری برای کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صفا عصر چهارشنبه در اولین ویبنار بررسی روابط اقتصادی ایران ایتالیا با بیان اینکه هرمزگان در بحث تجارت و صادرات آبزیان و میوه تره بار جایگاه و اهمیت ویژه ای در کشور دارد، بیان داشت: هرمزگان دارای چهار نوع شبکه حمل و نقل هوایی، ریلی، زمینی و دریایی و پنج فرودگاه مهم است.

وی با بیان اینکه هرمزگان دارای 70 بندر و اسکله با کاربری تجاری است، ابراز داشت: بندر مسافری باهنر برای حمل صادرات کالا جایگاه اول در کشور را دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بندرعباس معادن بسیار خوبی داریم که می توانند در بحث صادرات برای کشور ارز آوری خوبی داشته باشند.

صفا با اشاره به مناطق ویژه صنعتی و اقتصادی استان هرمزگان اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی استان هرمزگان وجود دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه استان هرمزگان در حوزه ترانزیت کالا به آسیای میانه حرف اول را می زند، بیان داشت: شیلات هرمزگان در کشور جایگاه ویژه ای دارد که در این زمینه ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن هرمزگان ظرفیت خوب صادراتی و ارز آوری برای کشور دارد

معادن هرمزگان ظرفیت خوب صادراتی و ارز آوری برای کشور دارد