مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-09اقتصادي

فعالیت 364 واحد تولیدی در بروجرد/ اجرای 15 طرح توسعه ای و ایجادی تا پایان امسال


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در حال حاضر 364 واحد تولیدی و صنعتی با ظرفیت 20 تا 80 درصدی در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حمید آزادبخت عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: 609 پروانه بهره برداری واحد تولیدی در بروجرد صادر شده که از این تعداد 364 واحد فعال هستند.

وی عنوان کرد: به استثنای واحدهای فعال از مجموع 609 پروانه بهره برداری صادر شده، مابقی غیرفعال و راکد بوده و یا اینکه واحدی احداث نشده است.

رییس اداره صمت بروجرد خاطر نشان کرد: به همین منظور پیگیری ها در این راستا در حال انجام است تا اگر زمین و یا واحدی به ناحق در اختیار کسی قرار گرفته به افراد دارای اهلیت واگذار شود.

آزادبخت بیان کرد: هم اکنون 9 هزار و 700 نیروی کار در واحدهای فعال تولیدی با ظرفیت 20 تا 80 درصدی مشغول به کار هستند.

وی تاکید کرد: واحدهای بزرگ صنعتی شهرستان بروجرد مانند کارخانجات اکسیر، زاگرس فارمد پارس و نساجی که بیشترین سهم را در به کارگیری نیروی کار دارند، با ظرفیت 100 درصدی در حال تولید هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به عملکرد موفق واحدهای بزرگ صنعتی این شهرستان تصریح کرد: به طور مثال داروسازی اکسیر سومین شرکت در حوزه دارویی و سودده ترین واحد دارویی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 364 واحد تولیدی در بروجرد/ اجرای 15 طرح توسعه ای و ایجادی تا پایان امسال

فعالیت 364 واحد تولیدی در بروجرد/ اجرای 15 طرح توسعه ای و ایجادی تا پایان امسال