مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-09حوادث

جزییات حمله به محیط بان شمیرانات تشریح شد/دستگیری شکارچی


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران جزییات حمله به محیط بان منطقه حفاظت شده «ورجین» شمیرانات را تشریح کرد و در عین حال از دستگیری ضارب خبر داد.

- شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران جزییات حمله به محیط بان منطقه حفاظت شده ورجین شمیرانات را تشریح کرد و در عین حال از دستگیری ضارب خبر داد.

سعید محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری ضارب محیط بان شمیرانات خبر داد و افزود: این محیط بان که توسط شکارچیان غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، ساعت 8:35 صبح توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: این محیط بان که از ناحیه شکم و پا به شدت مجروح شده بود، ساعت 9:51 به عوامل اورژانس بیمارستان میلاد تحویل داده شد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران ادامه داد: نام این محیط بان 24 ساله امیرحسین کرمیان است، که هنگام حفاظت از منطقه حفاظت شده ورجین با یک شکارچی غیرمجاز روبرو شده و به منظور برخورد قانونی با متخلف وارد عمل می شود، که هدف گلوله مستقیم اسلحه شکاری با وی با فشنگ چارپاره که مخصوص شکار پستانداران بزرگ جثه است، قرار می گیرد.

این مسئول ادامه داد: چهار جای زخم اصابت گلوله روی ران راست این محیط بان قرار دارد، در حال حاضر خونریزی وی بند آمده و به وی نیز خون وصل شده است و حال وی مساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله به محیط بان شمیرانات تشریح شد/دستگیری شکارچی

جزییات حمله به محیط بان شمیرانات تشریح شد/دستگیری شکارچی