مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-09سياسي

ممنوعیت استقرار صنایع آب بر در مناطق کم آب آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ممنوعیت استقرار صنایع آب بر در مناطقی که با محدودیت منابع آبی مواجهند، گفت: تجدیدنظر درباره مجوزهایی که در زمان پرآبی این مناطق صادر شده ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ممنوعیت استقرار صنایع آب بر در مناطقی که با محدودیت منابع آبی مواجهند، گفت: تجدیدنظر درباره مجوزهایی که در زمان پرآبی این مناطق صادر شده ضروری است.

جواد رحمتی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان، با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت صنایع آب بر در مناطق کم آب را یکی از موضوعاتی دانست که نیاز به بازنگری دارند.

وی گفت: تأمین آب مورد نیاز صنایع از اولویت های استان است، اما استقرار صنایع نیز باید با در نظر گرفتن منابع آبی منطقه انجام شود.

رحمتی افزود: معنی ندارد که در یک منطقه کم آب، صنایعی مثل فولاد که مصرف آب زیادی دارند مستقر شوند یا از آب تصفیه شده به صنایع اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه حجم منابع آب استان در مقایسه با طولانی مدت، شیب نزولی دارد و مصرف آب نسبت به ذخیره آن در استان بالا است، گفت: در چند سال گذشته اقدامات نظارتی مانند مسدود کردن چاه های غیرمجاز، در تعدیل روند مصرف آب موثر بوده و این اقدامات باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استقرار صنایع آب بر در مناطق کم آب آذربایجان شرقی

ممنوعیت استقرار صنایع آب بر در مناطق کم آب آذربایجان شرقی