مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-09اجتماعي

جریمه 30000 تومانی برای بیرون انداختن ماسک از خودور


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: بیرون انداختن ماسک از خودرو تخلف محسوب می شود و راننده خودرو مبلغ 30 هزار تومان جریمه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگذشته است و در این مدت مباحث آموزشی و نکات مهم بهداشتی بارها و بارها از طریق رسانه ملی و خبرگزاری ها به طرق مختلف در اختیار آحاد شهروندان قرار گرفته است.

همه خانی ادامه داد: از این رو هنوز هستند تعداد معدودی که بهداشت محیطی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و اقدام به پرت کردن دستکش و ماسک خود از خودرو به بیرون می نمایند و با این کار خود علاوه بر آنکه محیط زیست پیرامون ما را آلوده نموده اند باعث انتقال بخش اعظمی از آلودگی ها به اطراف و خیابان می نمایند.

وی گفت: همان گونه که در قبل نیز شاهد بودیم پلیس راهور فاتب با راننده ای که اقدام به پرت کردن ته سیگار خود به بیرون از خودرو و آلوده نمودن محیط زیست نموده بود برخورد قانونی کرد و وی را مجاب به برداشتن آن ته سیگار نمود.

سرهنگ همه خانی افزود: انداختن ماسک و دستکش های استفاده شده دقیقاً همانند پرت کردن زباله به بیرون از خودرو می باشد که قانون گذار برای این تخلف، جریمه تعیین نموده است و مأموران پلیس راهور، به محض مشاهده اینگونه تخلف با آن طبق قانون برخورد خواهند نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 30000 تومانی برای بیرون انداختن ماسک از خودور

جریمه 30000 تومانی برای بیرون انداختن ماسک از خودور