مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-09سياسي

گوشی هایی که با ارز دولتی تهیه شده در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد


نماینده سابق مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته شاهد پرداخت ارزهای دولتی برای واردات گوشی های تلفن همراه بودیم، - ایسنا/اصفهان نماینده سابق مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته شاهد پرداخت ارزهای دولتی برای واردات گوشی های تلفن همراه بودیم، این ارزها باید برگردانده شود و گوشی هایی که با ارز دولتی تهیه شده اند، در اختیار خانواده های نیازمند قرار بگیرد.

عباسعلی پوربافرانی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر رعایت عدالت آموزشی، آموزش الکترونیکی را فرصتی برای اجرای عدالت خواند و اظهار کرد: روزهای کرونایی که اهمیت آموزش های الکترونیک را دو چندان کرده نیازمند زیرساخت هایی است که دولت برای مردم باید فراهم کند.

از طرفی علاوه بر ایجاد زیرساخت ها که در عدالت آموزشی مؤثر بوده توجه به امکاناتی که مردم برای استفاده از فضای ایجاد شده باید در اختیار داشته باشند نیز ضروری است.

وی افزود: گوشی های تلفن همراه با قابلیت نصب اپلیکیشن یا برنامه شاد مهم ترین وسیله برای دستیابی به این مهم هستند و اکنون وقت آن رسیده که برای خانواده هایی که امکان تهیه گوشی با ارز آزاد را ندارند، ترتیبی اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی هایی که با ارز دولتی تهیه شده در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد

گوشی هایی که با ارز دولتی تهیه شده در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد