مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-09سياسي

رشته خبرنگاری قرآنی در دانشگاه علمی-کاربردی راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت البرز با اشاره به اینکه دوره مدرک گرایی تمام شده است، گفت: امروز دانشجویان به آموزشی مبتنی بر ماموریت گرایی و پرورش خلاقیت نیاز دارند.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت البرز با اشاره به اینکه دوره مدرک گرایی تمام شده است، گفت: امروز دانشجویان به آموزشی مبتنی بر ماموریت گرایی و پرورش خلاقیت نیاز دارند.

عباس محمدی روز چهارشنبه 19 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح فعالیت های این دانشگاه، گفت: مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت یک سال پیش پس از لغو مجوز فعالیت مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید و ممنوعیت فعالیت مراکز علمی کاربردی سازمان های دولتی، آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی مهم ترین هدف ایجاد این مرکز را ترویج همگرایی در مجموعه دستگاه های فرهنگی و متولیان قرآنی دانست و گفت: این مرکز یکی از برترین مراکز علمی کاربردی قرآنی کشور است که آموزش های تخصصی قرآنی تک پودمانی را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول بیان کرد: ما در این دانشگاه به دنبال ایجاد تغییر هستیم، آموزش های کمی عملی دیگر جوابگوی نیاز جامعه نیست، باید مهارت افزایی و ماموریت گرایی و آموزش کیفی را سرلوحه آموزش قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته خبرنگاری قرآنی در دانشگاه علمی-کاربردی راه اندازی می شود

رشته خبرنگاری قرآنی در دانشگاه علمی-کاربردی راه اندازی می شود