مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-09اقتصادي

جزییات اسکان موقت کارگران فصلی پسته در رفسنجان + محل های اسکان


فرماندار رفسنجان با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت پسته در شهر طلای سبز، جزییات اسکان موقت کارگران فصلی پسته را تشریح کرد.

- جزییات اسکان موقت کارگران فصلی پسته در رفسنجان + محل های اسکان ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت پسته در شهر طلای سبز، جزییات اسکان موقت کارگران فصلی پسته را تشریح کرد.

مجید فصیحی هرندی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصول پسته در رفسنجان، در خصوص ساماندهی کارگران فصلی، اظهار کرد: با توجه به نیازی که رفسنجان به کارگران فصلی برای فصل برداشت پسته دارد همکاران ما در فرمانداری و ادارات دیگر از چند ماه قبل تمهیداتی را در این باره اندیشیده اند.

وی بیان کرد: امسال پیش بینی می شود 60 هزار تن پسته از باغات پسته شهرستان رفسنجان برداشت شود که برآورد می شود روزانه به 20 هزار نفر کارگر نیاز داشته باشیم و در مجموع شاید به یک میلیون نفر کارگر در روز در مدت 40 تا 45 روز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود فصل برداشت پسته از 20 شهریور به بعد در رفسنجان آغاز شود، عنوان کرد: به خرده مالکان توصیه می کنیم به فکر تامین نیروی کارگری خود باشند زیرا با توجه به بیماری کرونا، بسیاری از کارگران فصلی که از سایر شهرهای دیگر به رفسنجان می آیند ممکن است امسال این مهاجرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اسکان موقت کارگران فصلی پسته در رفسنجان + محل های اسکان

جزییات اسکان موقت کارگران فصلی پسته در رفسنجان + محل های اسکان