مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-09سياسي

مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته اشتغال و حرفه آموزی است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: بسیاری از بهبودیافتگان به علت شرایط خاصشان، شغل خود را از دست داده اند به همین علت مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته اشتغال و حرفه آموزی است.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خبر داد مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته اشتغال و حرفه آموزی است ایسنا/همدان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: بسیاری از بهبودیافتگان به علت شرایط خاصشان، شغل خود را از دست داده اند به همین علت مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته اشتغال و حرفه آموزی است.

عباس نجفی در کارگاه آموزشی اجرای آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان موضوع ماده 16 اصلاحیه قانون مبارزه با موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: بحث اعتیاد سال هاست گریبان گیر کشور شده است و با توجه به موقعیت استراتژیک و ترانزیتی کشور قاچاق موادمخدر بیشترین آسیب را به کشور متحمل می کند و با وجود تمام اقدامات انجام شده هنوز به نقطه مطلوبی در این رابطه نرسیده ایم.

وی ادامه داد: در 40 گذشته سیاست های جنایی و مجازات های سختگیرانه ای را در حوزه موادمخدر داشتیم اما با این وجود همچنان روند روبه رو رشدی در این زمینه داشته ایم البته در دو سال گذشته با اصلاح قوانین به صورت محدود کاهش نیز وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته اشتغال و حرفه آموزی است

مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته اشتغال و حرفه آموزی است