مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-09اقتصادي

پرداخت مطالبات بیمه سلامت استان مرکزی به بیمارستان های خصوصی


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: تمام مطالبات بیمه سلامت به بیمارستان ها و داروخانه های بخش خصوصی تا پایان خردادماه پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اراک محمدرضا جیریایی ظهر امروز در آیین رزمایش سایبری بیمه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس با شرکت استان های قم، هرمزگان،خراسان شمالی و یزد برگزار شد، اظهار کرد:بهره برداری از سامانه ندا که به منظور وصول و واریز حق بیمه، ثبت نام 56 هزار و 672 بیمه شده، کاهش زمان صدور دفترچه و.

راه اندازی شده بود از اقدامات این اداره کل بوده است.

وی با بیان اینکه 150 میلیارد تومان از منابع مالی سال 99 جذب شده است افزود: 120 میلیارد تومان از این منابع به منظور تسویه حساب بدهی سال گذشته و 30 میلیارد آن نیز برای مطالبات 3 ماهه ابتدای سال صرف شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به استان در سال جاری 200 میلیارد تومان است اضافه کرد: تاکنون 30 میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است.

جیریایی ادامه داد: از ابتدای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تا کنون 70 درصد داروخانه ها، 97 درصد آزمایشگاه ها، 95 در تصویربرداری ها و 90 درصد پزشکان طرف قرارداد در این طرح مشارکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات بیمه سلامت استان مرکزی به بیمارستان های خصوصی

پرداخت مطالبات بیمه سلامت استان مرکزی به بیمارستان های خصوصی