مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-09سياسي

ملاک ارزیابی مدیران دفاع از مردم و منافع باشد


یکی از ملاک های مهم ارزیابی، تعهد و پاسخگویی مدیران در قبال مردم و دفاع قاطع آنان از منافع استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان در ارتباط با برگزاری جشنواره شهید رجایی، گفت: باید به سمت و سوی واقعی سنجی در ارزیابی ها برویم و البته امروز این مهم در دستور کار استان است.

وی با تاکید بر این مطلب که بارزترین ملاک ارزیابی باید دفاع از منافع مردم و استان باشد، افزود: ارزیابی ها باید به صورت کمی و کیفی نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد.

استاندار ایلام ویژگی مدیران موفق را داشتن تعهد کاری بالا در دفاع از منافع مردم و استان عنوان کرد و گفت: در ارزیابی ها متر و معیار باید مشخص و بر اساس میزان پیشرفت از نقطه A به B باشد و صرفا بر خود ارزیابی های مدیران متکی نباشد.

وی ادامه داد: خود ارزیابی برای تعیین اهداف و راهبردها است و در ارزیابی ها باید میزان تطبیق خودارزیابی با واقعیت های موجود مشخص شود.

ارزیابی ها باید به صورت سالانه، فصلی وماهانه باشد سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که ارزیابی ها در استان به صورت سالانه، فصلی و ماهیانه انجام می شود، اضافه کرد: علاوه بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که درگیر در کار ارزیابی سالانه است، بازرسی و روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک ارزیابی مدیران دفاع از مردم و منافع باشد

ملاک ارزیابی مدیران دفاع از مردم و منافع باشد