مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-09اقتصادي

هیچ مرغ ناسالم وارد چرخه تولید و بازار نمی شود/مردم نگران نباشند


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی در خصوص بیماری کانی بالسیم در مرغداری ها گفت: هیچ مرغ ناسالم در استان و حتی کشور وارد چرخه بازار نمی شود ونظارت ها تشدید شده است.

- غلامرضا ملکی در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی و همدیگرخواری مرغ ها به همراه ابراز نگرانی مردم از ورود این مرغ ها به چرخه بازار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بیماری کانی بالسیم یک بیماری رفتاری بوده و عفونی و قابل انتقال به سایر مرغداری نیست اما همین مرغ های بیمار نیز در صورت تأیید بیماری به هیچ وجه وارد چرخه تولید و بازار نمی شود.

وی با اشاره به حضور مسئول فنی و بهداشتی در تمامی مرغداری های استان عنوان کرد: در حال حاضر در تمام مرغداری های دارای پروانه فعالیت و بهداشت مسئول فنی و بهداشتی حضور دارد و نظارت ها در سال های اخیر نیز تشدید شده است.

ملکی با بیان اینکه در فیلم اخیری که در فضای مجازی منتشر شده نشان از وجود یک مرغداری غیرمجوز دار و غیربهداشتی است گفت: مسئولیت نظارت و بررسی های بهداشتی از سوی دامپزشکی و نهادهای بهداشتی برای مرغداری های صنعتی و دارای مجوز است و قادر به کنترل مرغداری های غیربهداشتی و سنتی به صورت کامل نیستیم.

معاون فنی سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه به مردم این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ مرغ ناسالم مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مرغ ناسالم وارد چرخه تولید و بازار نمی شود/مردم نگران نباشند

هیچ مرغ ناسالم وارد چرخه تولید و بازار نمی شود/مردم نگران نباشند