مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-09دانش

پذیرش دانشجو در 18 مرکز علمی کاربردی مازندران


رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران از پذیرش دانشجویان سال تحصیلی جدید در 18 مرکز علمی کاربردی با 106 کد رشته کاردانی و 72 کد رشته کارشناسی خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران از پذیرش دانشجویان سال تحصیلی جدید در 18 مرکز علمی کاربردی با 106 کد رشته کاردانی و 72 کد رشته کارشناسی خبر داد.

عبدالرضا شیخ الاسلامی، در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع کرونا در سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: علیرغم همه چالش های موجود اما در سال تحصیلی جدید بستر برای برگزاری کلاس ها در ترم پیش رو آماده است به این ترتیب که کلاس های نظری، غیرحضوری اما دروس عملی حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه پس از انقلاب در حوزه آموزش عالی به خصوص در تحصیلات تکمیلی گفت: اکنون زمانی است که باید به دوره های کاردانی و کارشناسی عملی پرداخته شود که این حوزه تحت وظایف دانشگاه های جامع علمی کاربردی تعریف شده و مسئولیت خطیری است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی مازندران یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی را انطباق شغل با رشته ها و دروس آموزشی عنوان کرد و افزود: بر این اساس در مراکز علمی کاربردی کشور، تعداد دروس عملی بیشتر از دروس نظری است و با ایجاد بسترهای شغلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 18 مرکز علمی کاربردی مازندران

پذیرش دانشجو در 18 مرکز علمی کاربردی مازندران