مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-08سياسي

مشارکت 7 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درزنجان


فرماندار زنجان، از به کار گیری بیش از هفت هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان خبر داد و گفت: همه این افراد آموزش های لازم را دیدند.

- رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر ، به برگزاری یازدهمین دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دور دوم انتخابات در دو شهرستان زنجان و طارم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: انتخابات روز جمعه 21 شهریور ماه برگزار می شود و تبلیغات 2 نامزد انتخاباتی فردا ساعت هشت صبح 20 شهریورماه تمام می شود.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی پیش بینی شده است، گفت: کارشناسان آی تی آموزش لازم را دیدند.

عسگری با بیان اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل ها و تجهیزات بهداشتی برای روز انتخابات پیش بینی شده است.

وی از به کار گیری بیش از هفت هزار نفر در برگزاری انتخابات خبر داد و ابراز داشت: همه این افراد آموزش های لازم را دیدند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه برای برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان و طارم 319 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است، گفت: در روز جمعه 21 شهریورماه انتخابات برگزار می شود که از این تعداد شعبه 212 شعبه اخذ رأی در شهر زنجان و روستاهای بخش مرکزی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 7 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درزنجان

مشارکت 7 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درزنجان