مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-08سياسي

130 نوعروس کمیته امداد یزد نیازمند جهیزیه هستند


هم اکنون 130 مددجوی کمیته امداد استان یزد برای تأمین جهیزیه موردنیاز و آغاز زندگی مشترک نیازمند کمک خیران هستند.

- ایسنا/یزد مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم اکنون 130 مددجوی کمیته امداد استان یزد برای تأمین جهیزیه موردنیاز و آغاز زندگی مشترک نیازمند کمک خیران هستند.

محمد شجاعان با بیان این که مردم نیکوکار و نوع دوست می توانند با مشارکت در طرح کوثر نسبت به تأمین بخشی از جهیزیه موردنیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد سهیم باشند، گفت: هم اکنون 130 مددجوی کمیته امداد استان یزد برای تأمین جهیزیه موردنیاز و آغاز زندگی مشترک نیازمند کمک خیران هستند.

وی در ادامه با اشاره به کمک های کمیته امداد برای ازدواج آسان و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج 523 مددجوی تحت حمایت و نیازمند یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

بعه گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، شجاعان در پایان اضافه کرد: طی این مدت 280 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، 106 مورد کمک هزینه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، 52 مورد هدیه ازدواج برای کمک به امر ازدواج پسران تحت حمایت و 85 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 نوعروس کمیته امداد یزد نیازمند جهیزیه هستند

130 نوعروس کمیته امداد یزد نیازمند جهیزیه هستند