مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-08اقتصادي

اجرای 230 هزار هکتاری زراعت چوب در کشور/ گیلان؛ قطب زراعت چوب


مجری طرح ملی توسعه زراعت چوب کشور، با بیان اینکه بهصورت تجمعی زراعت چوب در مساحتی معادل 230 هزار هکتار اجرایی شده است، گفت: گیلان قطب زراعت چوب کشور محسوب می شود.

- اجرای 230 هزار هکتاری زراعت چوب در کشور/ گیلان؛ قطب زراعت چوب ایسنا/گیلان مجری طرح ملی توسعه زراعت چوب کشور، با بیان اینکه بهصورت تجمعی زراعت چوب در مساحتی معادل 230 هزار هکتار اجرایی شده است، گفت: گیلان قطب زراعت چوب کشور محسوب می شود.

جواد میرعرب رضی در حاشیه بازدید از طرح های زراعت چوب استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، هدف از اجرایی شدن طرح زراعت چوب را تامین چوب مورد نیاز صنایع سلولزی دانست و اظهار کرد: زراعت چوب به روش سنتی از دیرباز در کشور ما وجود داشته و کشاورزان در حاشیه باغات و مزارع خود اقدام به کشت گونه های درختی می کردند.

وی با بیان اینکه طرح زراعت چوب از سال 84 دارای موافقت نامه شده است، افزود: از سال 84 تاکنون به صورت تجمعی زراعت چوب در مساحتی معادل 230 هزار هکتار اجرایی شده و بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده است.

مجری طرح ملی توسعه زراعت چوب کشور، با اشاره به تعهد 75 هزار هکتاری برنامه ششم در حوزه زراعت چوب، تصریح کرد: در حال حاضر زراعت چوب در 17 هزار هکتار عملیاتی شده و طی امسال و سال آینده به صورت سالانه 30 هزار هکتار دیگر در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 230 هزار هکتاری زراعت چوب در کشور/ گیلان؛ قطب زراعت چوب

اجرای 230 هزار هکتاری زراعت چوب در کشور/ گیلان؛ قطب زراعت چوب