مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-08سياسي

راه اندازی کلینیک های روانشناسی برای کاهش آسیب های کرونا در شیراز


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به برداشتن گام های 9 گانه در بحث مقابله با کروناویروس، از راه اندازی کلینک های روانشناسی برای کاهش آسیب های ناشی از شیوع این بیماری توسط شهرداری شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به برداشتن گام های 9 گانه در بحث مقابله با کروناویروس، از راه اندازی کلینک های روانشناسی برای کاهش آسیب های ناشی از شیوع این بیماری توسط شهرداری شیراز خبر داد.

علی ناصری با اشاره به اینکه مهمترین اولویت شورا در مبحث سلامت، مقابله با کروناویروس است، گفت: در این زمینه گام های 9 گانه ای برداشته شده و تفاهم نامه هایی در راستای همراهی بیشتر ادارات و مدیریت واحد شهری انجام شده که مهمترین آن اختصاص مبلغ قابل توجهی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای خرید کیت های تشخیصی و آزمایشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، ناصری تاکید کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس و در کنار گندزدایی و ضدعفونی امکان و معابر حساس به صورت شبانه روزی، جامعه روانشناسی را به میدان آوردیم تا در راستای تامین و حفظ سلامت روان شهروندان و کاهش آسیب های ناشی از شیوع این بیماری، اقداماتی انجام دهند و در همین راستا 5 کلینیک روانشناختی در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک های روانشناسی برای کاهش آسیب های کرونا در شیراز

راه اندازی کلینیک های روانشناسی برای کاهش آسیب های کرونا در شیراز