مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-08اقتصادي

قرار بود این قلعه از هتل عباسی اصفهان موفق تر شود


پس از رواج صنعت گردشگری در دنیا، بحث بهره وری از روستاها به عنوان یک گزینه تأثیرگذار در توسعه گردشگری مورد توجه قرار گرفت و از دهه های 1970 و 1980 سفرهای مسئولانه به طبیعت آغاز شد و آن را «اکوتوریسم» نامیدند.

- ایسنا/همدان پس از رواج صنعت گردشگری در دنیا، بحث بهره وری از روستاها به عنوان یک گزینه تأثیرگذار در توسعه گردشگری مورد توجه قرار گرفت و از دهه های 1970 و 1980 سفرهای مسئولانه به طبیعت آغاز شد و آن را اکوتوریسم نامیدند.

پس از آن واژه دقیق تری به نام بوم گردی در ادبیات گردشگری دنیا شکل گرفت و در چند سال گذشته بسیار رشد کرد و در حال حاضر حدود 8 درصد از کل گردشگری در دنیا را شامل می شود.

همدان به سبب داشتن روستاهای بکر، آب وهوای مطلوب و جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان جزء مناطقی است که می تواند حرف های زیادی در این حوزه داشته باشد، در حال حاضر این استان 21 روستای هدف گردشگری دارد اما چقدر از ظرفیت این روستاها استفاده می شود؟ آیا روستاهای هدف گردشگری همدان مقصدی برای گردشگری هستند یا صرفاً اسم گردشگری را یدک می کشند؟ به عنوان مثال بنا به اظهارات دهیار، روستای هدف گردشگری اشتران واقع در بخش مرکزی شهرستان تویسرکان، با وجود داشتن ظرفیت های فوق العاده، جاذبه های طبیعی و تاریخی زیاد قادر به استفاده از فرصت های گردشگری آن نیستند در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود این قلعه از هتل عباسی اصفهان موفق تر شود

قرار بود این قلعه از هتل عباسی اصفهان موفق تر شود