مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-08سياسي

بندرآبادی فرماندار دامغان شد/ مجد بالاخره رفت


طی حکمی از سوی وزیر کشور، مهدی بندرآبادی به عنوان فرماندار دامغان منصوب و جایگزین علی اصغر مجد شد که سال ها در این سمت حضور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور کابینه دوازدهم طی حکمی، مهدی بندر آبادی را به عنوان فرماندار دامغان انتخاب کرد در حکم وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار سمنان به سمت فرماندار شهرستان دامغان برای مدت چهار سال منصوب می شوید.

امید است با اتکای به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) موفق باشید.

پیش از بند آبادی علی اصغر مجد فرمانداری دامغان را بر عهده داشت همچنین مهدی بندر آبادی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری سمنان بود.

استانداری سمنان نیز در اطلاعیه ای این انتصاب را تأیید کرد اما به این موضوع اشاره نشده که چه کسی به عنوان مدیرکل جدید سرمایه گذاری استانداری سمنان منصوب شده است اما از آنجا که در اطلاعیه استانداری سمنان آمده است بندر آبادی تا پیش از این انتصاب، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان بود می توان دریافت که سمت جدید بندر آبادی با حفظ سمت قبلی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرآبادی فرماندار دامغان شد/ مجد بالاخره رفت

بندرآبادی فرماندار دامغان شد/ مجد بالاخره رفت