مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-08ورزشي

محمودزاده: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در تضاد با قوانین فیفا نیست


مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید فیفا به هیچ کدام از مصوبات داخلی فدراسیون کشورهای اروپایی و آسیایی ایرادی وارد نکرد و آن را مخالف با قوانین خود ندانسته است.

- مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید فیفا به هیچ کدام از مصوبات داخلی فدراسیون کشورهای اروپایی و آسیایی ایرادی وارد نکرد و آن را مخالف با قوانین خود ندانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز محمودزاده در مورد مصوبه منع جذب مربی و بازیکن خارجی در لیگ برتر فصل آینده و اینکه برخی مدعی اند این مصوبه بر خلاف قوانین فیفاست، گفت: با توجه به شکایت ها و پرونده های متعددی که باشگاه های ایرانی در فیفا در چندین سال اخیر و ادوار مختلف لیگ داشته اند و این پرونده ها مشکلات متعددی برای فوتبال ایران در عرصه بین الملل ایجاد کرده و از سویی دیگر یکی از عوامل خدشه دار شدن وجهه فوتبال کشورمان در عرصه بین المللی است.

هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران که 4 مدیرباشگاه را در عضویت خود دارد، بعد از بررسی های کارشناسی متعدد چنین تصمیمی را گرفت.

و این مصوبه بعد از بررسی مجدد به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم رسید.

وی افزود: این مصوبه برای کاهش مشکلات انضباطی و مالی باشگاه ها در عرصه بین المللی و سامان دادن وضعیت موجود مصوب شده است و نظیر چنین تصمیم هایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در تضاد با قوانین فیفا نیست

محمودزاده: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در تضاد با قوانین فیفا نیست