مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-08ورزشي

منع استفاده از خارجی ها در لیگ مغایرتی با قانون فیفا ندارد


مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فیفا به هیچ کدام از مصوبات داخلی فدراسیون کشورهای اروپایی و آسیایی ایرادی ورود نکرد و آن را مخالف با قوانین خود ندانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریبرز محمودزاده در مورد مصوبه منع جذب مربی و بازیکن خارجی در لیگ برتر فصل آینده و اینکه برخی مدعی اند این مصوبه بر خلاف قوانین فیفا است گفت: با توجه به شکایت ها و پرونده های متعددی که باشگاه های ایرانی در چندین سال اخیر و ادوار مختلف لیگ داشته اند و این پرونده ها مشکلات متعددی برای فوتبال ایران در عرصه بین الملل ایجاد کرده و از سویی دیگر یکی از عوامل خدشه دار شدن وجهه فوتبال کشورمان در عرصه بین المللی است.

هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران که 4 مدیر باشگاه را در عضویت خود دارد بعد از بررسی های کارشناسی متعدد چنین تصمیمی را گرفت.

این مصوبه بعد از بررسی مجدد به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم رسید.

وی افزود: این مصوبه برای کاهش مشکلات انضباطی و مالی باشگاه ها در عرصه بین المللی و سامان دادن وضعیت موجود مصوب شده است و نظیر چنین تصمیم هایی در دیگر کشورها و لیگ های مختلف اتخاذ شده است.

به طور مثال در لیگ های مختلف اروپایی در مورد جذب بازیکنان آسیایی و اروپایی مصوبه های متفاوتی دارند و فدراسیون فوتبال هر کشور براساس استانداردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع استفاده از خارجی ها در لیگ مغایرتی با قانون فیفا ندارد

منع استفاده از خارجی ها در لیگ مغایرتی با قانون فیفا ندارد