مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-08سياسي

بودجه ریاست جمهوری به داد وضعیت اسفبار گنبد شیخ لطف الله برسد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ادامه عملیات مرمت گنبد عظیم و منحصر به فرد مسجد شیخ لطف الله، شخص رییس جمهور باید یاری رسانی کند.

- عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت ملی و بین المللی مسجد شیخ لطف الله اظهار داشت: مسجد شیخ لطف الله با آوازه جهانی، جلوه گر هنر معماری ایرانی- اسلامی عهد صفویه است اما گنبد این مسجد با آسیب های جدی دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: به نظر می رسد امکانات موجود سازمان میراث فرهنگی کفاف نیاز فوری مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله را نمی دهد و میزان امکانات و اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی اصفهان هم با نیازهای مرمتی گنبد مسجد شیخ لطف الله و البته سایر نیازهای میراثی برای بناهای تاریخی دیگر استان هم خوانی ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دو روز آینده نامه ای به ریاست جمهوری می نویسم، تصریح کرد: معتقدم برای ادامه عملیات مرمت گنبد عظیم و منحصر به فرد مسجد شیخ لطف الله، شخص رییس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرای کشور باید یاری رسانی کند.

بودجه های در اختیار ریاست جمهوری به یاری مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله بشتابد وی اضافه کرد: لازم است بودجه های در اختیار ریاست جمهوری به یاری مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله بشتابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ریاست جمهوری به داد وضعیت اسفبار گنبد شیخ لطف الله برسد

بودجه ریاست جمهوری به داد وضعیت اسفبار گنبد شیخ لطف الله برسد