مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-08فرهنگي

تجربه هایی متفاوت از آواز ایرانی در «گمار» شنیدنی شد


آلبوم موسیقی «گُمار» مشتمل بر قطعاتی برای کوارتت زهی به آهنگسازی پویان جدیدفرد با همراهی تعدادی از نوازندگان صاحب نام کشورمان منتشر شد.

- آلبوم موسیقی گُمار مشتمل بر قطعاتی برای کوارتت زهی به آهنگسازی پویان جدیدفرد با همراهی تعدادی از نوازندگان صاحب نام کشورمان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم گُمار قطعاتی برای کوارتت زهی با هنرمندی پویان جدیدفرد و همراهی نوازندگان شناخته شده موسیقی کلاسیک پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

گمار (سوییتی کوچک برای کوارتت زهی) ، شب منتهن (تناسخ) ، 13 مرداد ، رنگی برای درکه ، سه قطعه کوتاه برای کوراتت زهی ، نوبهار (بر اساس آهنگی قدیمی از اسماعیل مهرتاش) ، درآغوش باد (واریاسیونی برای یک آهنگ دوست داشتنی) ، غبار قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

ارسلان کامکار نوازنده ویولن و ویولا، سامرند فقیه زاده نوازنده ویولنسل، رحیم ناحی ضبط، میکس و مسترینگ و غزاله فرتاش طلوع گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

در توضیح این آلبوم آمده است: گمار در گیلکی، به جنگل یا بیشه زاری گفته می شود که از انبوهی درخشان و بوته ها، راه در آن گم است و گذر از آن دشوار.

همه قطعات این مجموعه با تمام ریزه کاری ها حدوداً در نیمه نخست سال 98 و به گونه ای نسبتاً پراکنده که اقتضای شرایط آن زمانم بود و هم هنوز- نوشته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه هایی متفاوت از آواز ایرانی در «گمار» شنیدنی شد

تجربه هایی متفاوت از آواز ایرانی در «گمار» شنیدنی شد