مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-07دانش

دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی محدودیتی برای ادامه تحصیل ندارند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در دوره ای توسعه کمی دانشگاه ها در کشور به واسطه شرایط مختلف ایجاد شد و امروز با این شرایط مواجه نیستیم و نمی خواهیم صرفا دانشجو با مدرک خاصی تربیت کنیم، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در دوره ای توسعه کمی دانشگاه ها در کشور به واسطه شرایط مختلف ایجاد شد و امروز با این شرایط مواجه نیستیم و نمی خواهیم صرفا دانشجو با مدرک خاصی تربیت کنیم، بلکه به دنبال تربیت دانشجوی مهارت آموز هستیم.

احمدرضا پیش بین امروز (دوشنبه -17 شهریورماه) در نشست خبری در اصفهان با بیان اینکه ماهیت دانشگاه علمی کاربردی با دیگر دانشگاه های کشور متفاوت است، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی با رسالت مهارت محوری در پی تربیت مهارت های کاربردی به دانشجویان است.

وی با تاکید براینکه دانشگاه علمی کاربردی قرار نیست جدا از اجتماع باشد، افزود: کدرشته محل های دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نیاز جامعه و به طور خاص نیاز هر استان به صورت متفاوت تعریف می شود.

فعالیت 600 مرکز علمی کاربردی در کشور سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علمی کاربردی گفت: در حال حاضر حدود 600 مرکز علمی کاربردی فعال در سطح کشور وجود دارد که بیش از 5 هزار کد رشته محل متناسب با نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی محدودیتی برای ادامه تحصیل ندارند

دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی محدودیتی برای ادامه تحصیل ندارند