مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-07دانش

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد


هادی عبادی، مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست گفت: - مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه ساخته شده و این دستگاه می تواند در ورودی خوابگاه های دانشجویی دانشکده ها و مراکز درمانی، ادارات و بانک ها نصب شود.

هادی عبادی، مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست گفت: غلامرضا امجدیان از همکاران دفتر نظارت بر طرح های عمرانی در دانشگاه رازی اقدام به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند کرده است.

عبادی اضافه کرد: این دستگاه، بدون نیاز به تماس دست و توسط حسگر های تعبیه شده در زیر دستگاه، ماده ضدعفونی کننده بر روی دست اسپری می کند و قیمت تمام شده آن یک دهم مشابه خارجی است.

مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه اسپری خودکار می تواند در ورودی خوابگاه های دانشجویی دانشکده ها و مراکز درمانی، ادارات و بانک ها نصب شود و نقش موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد