مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-07سياسي

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در همدان برپا می شود


امنیتی استاندار همدان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در همدان خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه ها و نهاد های اجرایی می توان هم فرهنگ جهاد را ترویج داد و هم دستاوردهای دفاع مقدس را تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در  جلسه ستاد اجرایی نمایشگاه اقتدار گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان اقتدار 40 از 31 شهریورماه در استان همدان برپا می شود اظهار کرد: در این نمایشگاه برکات و دستاوردهای هشت سال دفاع جانانه و در عین حال مظلومانه و مقتدرانه رزمندگان این مرز و بوم در مقابل شرق و غرب به نمایش درمی آید.

وی با تأکید بر لزوم تبیین و تشریح فرهنگ جهاد و شهادت و توجه به مبانی گفتمان مقاومت به منظور پیشبرد بهتر امور در کشور گفت: با همکاری دستگاه ها و نهاد های اجرایی می توان هم فرهنگ جهاد را ترویج داد و هم دستاوردهای دفاع مقدس را تبیین کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه ها و نهادها نیز می توانند دستاوردها، خلاقیت ها و کارهای مبتکرانه خود در دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذارند خواستار ارائه ایده های نو در این راستا شد و افزود: باید به هر طریقی ابعاد و زوایای هشت سال ایثارگری رزمندگان و ایثارگران را به نسل جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در همدان برپا می شود

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در همدان برپا می شود