مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-07اجتماعي

داستان آهوانی که تلف شدند چیست؟


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: دو راس آهو که برای نگه داری در دانشگاه زنجان بود، تلف شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: دو راس آهو که برای نگه داری در دانشگاه زنجان بود، تلف شده است.

پرویز قزلباش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در رابطه با تلف شدن 8 راس آهو در دشت سهرین، اظهار کرد: در مجموع دو راس آهو که برای نگه داری به سایت دانشگاه زنجان تحویل داده شده بود، تلف شده است.

وی افزود: نامه ای مبنی بر بررسی دلیل مرگ آهوها به این دانشگاه ارسال شده تا دلیل قطعی مرگ آن مشخص شود و هنوز دلیل مرگ آهوان مشخص نیست.

این مسئول ادامه داد: بر اساس آخرین سرشماری در سال گذشته، 1424 راس آهو در دشت سهرین زندگی می کنند و این آهوها علاوه بر اینکه شکار طبیعی حیوانات وحشی منطقه هستند، می توانند به دلیل ورود به جاده و یا شکار توسط شکارچیان، از بین بروند.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، خاطرنشان کرد: محیط بانان همواره به دنبال حفاظت و نگه داری از این آهوها نسبت به خطراتی از قبیل شکارچیان و بیماری های همه گیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان آهوانی که تلف شدند چیست؟

داستان آهوانی که تلف شدند چیست؟