مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-07سياسي

کمتر از 10 درصد از آبیاری فضای سبز شهر از محل پساب هاست


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر توسط 400 حلقه چاه در تهران، گفت: کمتر از 10 درصد از آبیاری فضای سبز از محل پساب هاست.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر توسط 400 حلقه چاه در تهران، گفت: کمتر از 10 درصد از آبیاری فضای سبز از محل پساب هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در مراسم افتتاح همزمان سه پروژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر لزوم توجه شورا و شهرداری تهران به اقدامات زیربنایی و زیرساختی در دوره پنجم مدیریت شهری اظهار کرد: رویکرد این دوره مدیریت شهری انجام اقدامات زیرساختی و مقابله با چالش ها و رفع معضلات شهری به جای پرداختن به کارهای شعاری بوده تا از این مسیر مردم تهران از این اقدامات بهره مند شوند و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

برهمین اساس در حوزه پسماند و فضای سبز شهر تهران اقدامات بسیار اثرگذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات تفاهم نامه شهرداری تهران و وزارت نیرو جهت تامین منابع آبی برای آبیاری فضای سبز تهران از محل پساب ها بوده است.

بی تردید آب خام به عنوان سرمایه ارزشمند شهر باید جهت مصارف شرب و ضروری مورد استفاده قرار گیرد و آبیاری فضای سبز از طریق پساب ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 10 درصد از آبیاری فضای سبز شهر از محل پساب هاست

کمتر از 10 درصد از آبیاری فضای سبز شهر از محل پساب هاست