مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-07دانش

«هدایت مدیا» مهم ترین دستاورد دانشگاهی مراکز علمی کاربردی


رییس دانشگاه علمی کاربردی بابل از طراحی نرم افزاری به نام هدایت مدیا به عنوان مهم ترین دستاورد دانشگاهی کشور در این مرکز علمی خبر داد.

- هدایت مدیا مهم ترین دستاورد دانشگاهی مراکز علمی کاربردی ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علمی کاربردی بابل از طراحی نرم افزاری به نام "هدایت مدیا" به عنوان مهم ترین دستاورد دانشگاهی کشور در این مرکز علمی خبر داد.

حسن هدایتی شیرسوار در گفت و گو با ایسنا، از مباحث مدیریت دانش سخن گفت و اظهار کرد: بحث بدیهی و جدی در مدل سازی دانشگاه که تمامی دانشگاه های کشور و حتی وزارت علوم آن را نادیده گرفته اند این است که در حوزه مدیریت دانش، هیچ کاری انجام نگرفته و بنابراین همه اطلاعات به دست آمده به هدر می رود.

هدایتی هدف اصلی طراحی سیستم هدایت مدیا را جلوگیری از هدر رفت دانش دانست و تاکید کرد: در این نرم افزار رسانه ای همه موارد علمی و دانشی که توسط دانشجو، اساتید و کارمندان تولید شده جمع آوری، طبقه بندی و ارزش گذاری و برای اشتراک گذاری به مراکز دیگر ارایه و حتی فروخته می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از اطلاعات مجموعه حتی توسط مهمانانی که از کارخانجات و از نقاط دیگر وارد مرکز علمی کاربردی شده، جمع آوری می شود، خاطرنشان کرد: چرا هر مرکز علمی تولید کننده علم و دانش، نباید اطلاعات را جمع آوری، پردازش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هدایت مدیا» مهم ترین دستاورد دانشگاهی مراکز علمی کاربردی

«هدایت مدیا» مهم ترین دستاورد دانشگاهی مراکز علمی کاربردی