مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-07اجتماعي

زنگ های پاسخگویی با بازگشایی کلاس های درس به صدا در می آید


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دو خط تلفن در خصوص پاسخگویی به خانواده ها و دریافت پیشنهادات و انتقادات والدین درباره بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو راه اندازی شده است.

- رضا شیرزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان در استای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به اولیای دانش آموزان در خصوص بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درسی در راستای رفع نگرانی و دغدغه خانواده ها دو خط تلفن بدین منظور راه اندازی کرده است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: از تمامی اولیا و دانش آموزان در اقصی نقاط استان درخواست داریم در نحوه ورود به مدرسه مسائل و مشکلات را با شماره های 09916685386 و خط ثابت 08338230942 از طریق فضای مجازی و یا تماس تلفنی با ما درمیان بگذارند.

وی این اطمینان را به خانواده های دانش آموزان داد که مسائل و مشکلات از طریق کارگروه های مختلف مستقر در اداره کل پیگیری می شود  و با اظهار امیدواری، ادامه داد: ان شاءالله یک سال تحصیلی متفاوت با کمترین دغدغه و استرس برای دانش آموزان و اولیای دانش آموزان را به پایان خواهم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ های پاسخگویی با بازگشایی کلاس های درس به صدا در می آید

زنگ های پاسخگویی با بازگشایی کلاس های درس به صدا در می آید