مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-06سياسي

استقرار رادارها برای رصد ریز پرنده ها یکی از مامورت های پدافند هوایی است


امیر سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به رصد و پایش شبانه روزی تحرکات هوایی در شمال غرب کشور گفت: از دیگر ماموریت های رصدی و پایشی پدافند هوایی، استقرار رادارهایی برای رصد ریز پرنده ها برای دفع هرگونه تهدیدات است.

- امیر سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به رصد و پایش شبانه روزی تحرکات هوایی در شمال غرب کشور گفت: از دیگر ماموریت های رصدی و پایشی پدافند هوایی، استقرار رادارهایی برای رصد ریز پرنده ها برای دفع هرگونه تهدیدات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه این منطقه یکی از مناطق 9گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: ماموریت این منطقه پدافندی حراست از آسمان کشور بوده و پنج استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و بخشهایی از استان های زنجان و کردستان را در بر می گیرد .

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی با اشاره به رصد و پایش شبانه روزی تحرکات هوایی، بیان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال غرب از اهمیتی بالایی برخوردار است چراکه شمالغرب به عنوان دروازه کشور جمهوری اسلامی است که بسیاری از پروازهای عبوری از آن انجام می شود.

وی استقرار رادارهایی برای رصد ریز پرنده ها را از دیگر ماموریت های رصدی و پایشی پدافند هوایی برای دفع هرگونه تهدیدات عنوان و بیان کرد: برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار رادارها برای رصد ریز پرنده ها یکی از مامورت های پدافند هوایی است

استقرار رادارها برای رصد ریز پرنده ها یکی از مامورت های پدافند هوایی است