مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-06اقتصادي

جزیره عباسک بوشهر به شهرک زیست فناورانه تبدیل می شود


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های ساحلی در استان، گفت: جزیره عباسک بوشهر می تواند به شهرک دانش و زیست فناورانه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی روند اجرای شهرک های زیست فناوری اظهار داشت: ظرفیت های بسیار زیادی برای تولید محصولات دانش بنیان در سواحل استان بوشهر وجود دارد.

وی از اولویت های تولید محصولات در شهرک زیست فناورانه در ساحل بوشهر به جلبک ، محصولات دارویی و غذایی اشاره کرد و ادامه داد: برای توسعه طرح های دانشی در استان پنج مجموعه در حال اهلیت سنجی هستند.

استاندار بوشهر ایجاد شهرک های صنعتی و شیلات را از برنامه های مهم در استان دانست و بیان کرد: شرایط کشت و تولید جلبک دریایی و محصولات دارویی و غذایی دیگر در شهرک های زیست فناورانه بوشهر فراهم است.

وی خواستار همکاری همه دستگاه های ذیربط برای اجرای برنامه های دانش بنیان در استان شد و اضافه کرد: موانع موجود در توسعه سرمایه گذاری محصولات دانشی در استان بوشهر رفع شود.

گراوند با تاکید بر مشخص شدن محل صدور پروانه تأسیس شرکت های سرمایه گذاری دانش بنیان افزود: نظام اداری یکی از موانع مهم در راه توسعه است که گاهاً باعث تأخیر در صدور مجوزها و طولانی شدن سرمایه گذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره عباسک بوشهر به شهرک زیست فناورانه تبدیل می شود

جزیره عباسک بوشهر به شهرک زیست فناورانه تبدیل می شود