مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-06اقتصادي

کردستان 25 درصد نیاز لاستیک خودرو کشور را تامین می کند


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: لاستیک بارز کردستان اکنون 25 درصد نیاز کشور در زمینه لاستیک خودرو را تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان الماسی پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: در کردستان 870 پروانه بهره برداری صنعتی با ظرفیت اسمی 16 هزار و 700 نفر وجود دارد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان خاطرنشان کرد: برای این تعداد واحد 3 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

به گفته وی، کردستان به لحاظ تعداد واحدهای تولیدی رتبه 23 و به لحاظ سرمایه گداری رتبه 23 و اشتغال رتبه 25 کشور دارد.

الماسی اضافه کرد: حفظ جریان تولید از اهم برنامه های وزارتخانه است و ما تلاش می کنیم ضمن حفظ وضعیت موجود در تولید، با بهره برداری طرح های نیمه تمام شاخص های بخش تولید را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: 260 میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال روستایی، صندوق توسعه ملی، رونق تولید و تبصره 18 به استان اختصاص یافته است، پارسال 10 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات برای 120 واحد تولیدی جذب شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اذعان کرد: در راستای تامین مواد اولیه چه از طریق بورس و یا تخصیص ارز اقدامات خوبی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان 25 درصد نیاز لاستیک خودرو کشور را تامین می کند

کردستان 25 درصد نیاز لاستیک خودرو کشور را تامین می کند