مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-06دانش

دانشگاه سمنان از هدفگذاری بلندپروازانه تا تحقق اولین گام


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از هدفگذاری این دانشگاه برای قرار گرفتن در بین 10 دانشگاه برتر ایران و 1000دانشگاه برتر دنیا تا سال 1404 خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از هدفگذاری این دانشگاه برای قرار گرفتن در بین 10 دانشگاه برتر ایران و 1000دانشگاه برتر دنیا تا سال 1404 خبر داد و گفت: تاکنون در راستای رسیدن به این جایگاه گام های بلندی برداشته ایم به طوری که در برخی بخش ها از هم اکنون در بین 10 دانشگاه برتر کشور قرار گرفته ایم.

دکتر سعدالدین در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، اظهار کرد: ما در دانشگاه سمنان بر این باوریم که این جهش باید در حوزه های علمی و پژوهشی نیز اتفاق بیفتد و از همین رو دانشگاه سمنان امسال می کوشد برنامه های خود را در راستای تحقق این شعار رهنمون کند.

وی به برنامه ریزی های معاونت پژوهشی این دانشگاه در راستای هدفگذاری بزرگ قرار گرفتن در بین 10دانشگاه برتر کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این معاونت از هم اکنون نه تنها به این مهم رسیده بلکه امروز در رتبه هشتم قرار گرفته است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با بیان اینکه برنامه های پژوهشی این دانشگاه متناسب با اسناد بالادستی تهیه و تدوین شده ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر، توفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سمنان از هدفگذاری بلندپروازانه تا تحقق اولین گام

دانشگاه سمنان از هدفگذاری بلندپروازانه تا تحقق اولین گام