مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-05اقتصادي

پرداخت 204 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت 204 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های ایلام خبر داد و گفت: با این تسهیلات بیش از 15 هزار شغل ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله شیرخانی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را در اتاق شیشه ای قرار داده و با شفافیت بیشتر پاسخگو عملکرد خود است.

وی افزود: اکنون سامانه های مختلفی راه اندازی شده که هر کدام بخش های مختلف این وزارت را بررسی و عملکردها را برای مردم بازگو کرده است.

شیرخانی تصریح کرد: این اقدامات در افزایش اعتماد عمومی و امنیت خاطر برای حضور در تعاونی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: سه هزار و 295 شرکت و اتحادیه تعاونی در 14 رشته در استان فعالیت می کنند که این تعاونی ها با عضویت 698 هزار و 85 نفر (با احتساب اعضای تعاونی های سهام عدالت) تشکیل و ثبت شده و اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت ها و اتحادیه های تعاونی نزدیک به 26 هزار و 427 نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: از ابتدای فعالیت بخش تعاون در استان تاکنون، 2 هزار و 75 طرح تعاونی از تسهیلات اعتباری بخش تعاونی استفاده کرده اند که این طرح ها با اخذ بیش از 2 هزار و 40 میلیارد ریال تسهیلات توانسته اند 15 هزار و 692 فرصت شغلی ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 204 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های ایلام

پرداخت 204 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های ایلام