مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-05ورزشي

23 هزار اسب ورزشی در 480 باشگاه سوارکاری نگهداری می شود


رییس فدراسیون سوارکاری کشور بیان اینکه 23 هزار اسب ورزشی در 480 باشگاه سوارکاری نگهداری می شود، گفت: بخش خصوصی علاقمند به گسترش این باشگاه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خلیلی در دیدار با محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کل کشور نزدیک به 480 باشگاه سوارکاری داریم که نشان دهنده توجه خوب بخش خصوصی به این حوزه است.

وی تصریح کرد: برخلاف تمام ورزش هایی که متأسفانه مشاهده می شود بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی با مشکلات زیادی روبرو است، در عرصه ورزش سوارکاری، بخش خصوصی ورود به سرمایه گذاری کرده است.

رییس فدراسیون سوارکاری کشور با بیان اینکه حدود 23 هزار اسب ورزشی در کشور داریم، گفت: به طور متوسط هر اسب ورزشی ماهانه 2.

5 میلیون تومان هزینه دارد و در مجموع این هزینه برای تمام اسب ها رقم بسیار بالایی می شود.

خلیلی تصریح کرد: به طور قطع این سرمایه گذاری نشان دهنده علاقه ای است که در بخش خصوصی نسبت به این ورزش وجود دارد و سبب شده که این حوزه توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه این صنعت در تمام دنیا هم به عنوان یک صنعت بسیار مهم مورد توجه است، افزود: در کل دنیا هیچ دامی به اندازه اسب، ارزشمند نیست و برخی اسب ها قیمت بسیار بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار اسب ورزشی در 480 باشگاه سوارکاری نگهداری می شود

23 هزار اسب ورزشی در 480 باشگاه سوارکاری نگهداری می شود