مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-05سياسي

جلوگیری از تخلفات پیمانکاران مهم ترین عملکرد شهرداری ساری


یکی از مهم ترین عملکرد شهرداری در یک سال اخیر، جلوگیری از تخلفات برخی پیمانکاران بود که پیش ازاین مشکلات فراوانی برای مجموعه شهرداری ایجاد کرده بودند.

- ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت: یکی از مهم ترین عملکرد شهرداری در یک سال اخیر، جلوگیری از تخلفات برخی پیمانکاران بود که پیش ازاین مشکلات فراوانی برای مجموعه شهرداری ایجاد کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی در جلسه شورای اداری شهرداری ساری که با حضور شهرداران مناطق سه گانه، روسای سازمان های تابعه و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد،به ضرورت توجه در زمینه گردشگری شهری و احیای هویت بومی و زیباسازی منظر شهری با اجرای عملیات طرح سنگ فرش میدان ساعت و خیابان های منتهی به آن اشاره کرد و گفت: طرح سنگ فرش میدان ساعت ساری و خیابان های منتهی به آن که یکی از مطالبات جدی و مغفول مانده شهروندان ساروی است با هدف تقویت گردشگری شهری، احیای هویت بومی و محلی و نیز توجه به زیباسازی منظر شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و به مناقصه عمومی گذاشته شده است.

وی به پیگیری روزانه عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پل تا پل اشاره و اظهار کرد: به طور روزانه پیگیراجرای پروژه پل تا پل هستیم و به معاونان مربوطه و شهردار منطقه یک دستور داده ایم که با جدیت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تخلفات پیمانکاران مهم ترین عملکرد شهرداری ساری

جلوگیری از تخلفات پیمانکاران مهم ترین عملکرد شهرداری ساری