مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-05اقتصادي

کرونا و بازماندگی از تحصیل کودکان/ هیچ راهی جز بسیج امکانات نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: بیماری دنیاگیر کووید 19 هم از طریق آلودگی ناشی از ابتلا به خود ویروس، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: بیماری دنیاگیر کووید 19 هم از طریق آلودگی ناشی از ابتلا به خود ویروس، هم از طریق تأثیرات اجتماعی و اقتصادی بر خانوار ها و هم از طریق تأثیر بر نحوه تحصیل بر زندگی کودکان در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: بیماری دنیاگیر کووید 19 هم از طریق آلودگی ناشی از ابتلا به خود ویروس، هم از طریق تأثیرات اجتماعی و اقتصادی بر خانوار ها و هم از طریق تأثیر بر نحوه تحصیل بر زندگی کودکان در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

در این میان همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز به درستی اشاره داشتند، با شیوع ویروس کرونا و مطرح شدن مسئله آموزش مجازی، موضوع عدالت آموزشی بیش از پیش حساس تر شده است.

به عنوان وزیر مسئول دستگاهی که یکی از مهم ترین وظایفش حرکت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی است و یکی از رویکرد های اصلی آن را تمرکز بر سیاست های کاهش انواع فقر تعیین کرده و واکنش سیاستی به یکی از مهم ترین انواع فقر که همانا فقر آموزشی است و این نوع از فقر است که زنجیره فقر بین النسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و بازماندگی از تحصیل کودکان/ هیچ راهی جز بسیج امکانات نیست

کرونا و بازماندگی از تحصیل کودکان/ هیچ راهی جز بسیج امکانات نیست