مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-05ورزشي

برگزاری اردوهای کشتی منتفی شد/ در انتظار تصمیم نهایی اتحادیه جهانی


با تصمیم کمیته فنی فدراسیون کشتی، برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی فعلا منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه فنی حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی به منظور بررسی برنامه های تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان امروز برگزار شد.

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه، محمد بنا و غلامرضا محمدی در این نشست حضور داشتند و در مورد برنامه های فنی تیم های ملی بزرگسالان بحث، بررسی و تبادل نظر شد.

یکی از مواردی که در این جلسه عنوان شد، موضوع برگزاری اردوهای مقطعی و هدفمند تیم های ملی بر اساس برنامه های اتحادیه جهانی کشتی بود که با توجه به تماس تلفنی رییس فدراسیون با لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی صورت گرفت.

در این تماس تلفنی تأکید لالوویچ بر این موضوع که در روز 10 مهرماه به صورت قطعی برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 اعلام می شود، مقرر شد به رغم نظر مساعد فدراسیون نسبت به انجام اردوهای 4 روزه که قرار بود با هدف همدلی، همفکری، ارزیابی وضعیت جسمانی، روحی و روانی کشتی گیران برگزار شود، به درخواست و با نظر سرمربیان تیم های ملی این اردوها تا اعلام نظر قطعی اتحادیه جهانی، برگزار نخواهد شد.

همچنین با توجه به در پیش بودن مسابقات گزینشی و بازیهای المپیک و تأکید کادر فنی برای برگزاری اردوهای هدفمند مقرر شد بلافاصله پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای کشتی منتفی شد/ در انتظار تصمیم نهایی اتحادیه جهانی

برگزاری اردوهای کشتی منتفی شد/ در انتظار تصمیم نهایی اتحادیه جهانی