مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-05اقتصادي

پیگیری ملی مسائل نیشکر هفت تپه / در ماهشهر نیروی غیربومی جذب نمی شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه مسائل شرکت نیشکر هفت تپه در سطح ملی در حال پیگیری است، گفت: به هر شکلی از حقوق کارگران نیشکر هفت تپه دفاع کردیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه مسائل شرکت نیشکر هفت تپه در سطح ملی در حال پیگیری است، گفت: به هر شکلی از حقوق کارگران نیشکر هفت تپه دفاع کردیم.

ارسلان غمگین در نشست خبری که امروز (15 شهریورماه) به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: در مهرماه 98 که به این سمت منصوب شدم، بیش از یک هزار مورد تجمع و اعتراض کارگری در خوزستان داشتیم؛ این مسائل به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی به وجود آمده بود و علت آن، شخص خاصی نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بخش عمده ای از این مشکلات و اعتراضات کارگری در سطح استان خوزستان در طول یک سال گذشته با همکاری و تلاش استاندار خوزستان و دیگر دستگاه های اجرایی استان و همچنین وزارت کار حل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تجمعات کارگری نیشکر هفت تپه تصریح کرد: در زمانی که سکان مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان را به عهده گرفتم، شرکت نیشکر هفت تپه در اعتراض بود؛ اولین اقدام برای حل مشکلات این شرکت آن بود که میان کارگران این شرکت حضور پیدا کنم و در خصوص حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ملی مسائل نیشکر هفت تپه / در ماهشهر نیروی غیربومی جذب نمی شود

پیگیری ملی مسائل نیشکر هفت تپه / در ماهشهر نیروی غیربومی جذب نمی شود