مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-05سياسي

توزیع 3000 بن کارت ارزاق بین نیازمندان فارس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع بالغ بر 3000 بن کارت ارزاق با حجم 105 میلیارد ریال از محل نیات واقفان و در قالب اجرای طرح شمیم حسینی بین نیازمندان در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع بالغ بر 3000 بن کارت ارزاق با حجم 105 میلیارد ریال از محل نیات واقفان و در قالب اجرای طرح "شمیم حسینی" بین نیازمندان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی شنبه 15 شهریور در دیدار با رؤسای هییت امنای بقاع متبرکه شاخص شیراز افزود: ارزش هر بن کارت بالغ بر 350 هزار تومان و محل تامین آن، نیات مرتبط واقفان بوده است.

او با بیان اینکه این بن کارت ها در اختیار مراکز افق بقاع متبرکه استان قرار گرفته است، افزود: روسای هیئت امنای بقاع متبرکه با مراجعه به اداره ناحیه 3 اوقاف فارس می توانند این بن کارت ها را دریافت کنند.

موسوی با بیان اینکه اداره کل اوقاف فارس از زمان شیوع بیماری کرونا تا قبل از ماه محرم و صفر 20 هزار بسته معیشتی تهیه و در اقصی نقاط استان با اولویت مردم حاشیه شهرها و نیازمندان توزیع کرده است، عنوان کرد: در ماه محرم و صفر نیز از محل نیات واقفان برای اطعام و روضه خوانی 25 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود که با احتساب این 3 هزار بن کارت تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بن کارت ارزاق بین نیازمندان فارس

توزیع 3000 بن کارت ارزاق بین نیازمندان فارس