مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-05سياسي

وضعیت قرمز کرونا در 3 شهرستان استان کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از نظر تعداد مبتلایان ویروس کرونا سه شهرستان اسلام آبادغرب، کنگاور و گیلان غرب در وضعیت قرمز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود، تاکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید دقت کنند که حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت نکات بهداشتی همراه باشد و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز بر این امر نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در پایان هفته جاری، از کاندیداهای نمایندگی این دوره از مجلس و هواداران آنها خواست که از ظرفیت فضای مجازی و همچنین صدا و سیما برای تبلیغات استفاده کنند و از هر گونه تجمع پرهیز شود که منجر به انتقال زنجیره بیماری می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل ستاد انتخاباتی بعضی از کاندیداها، گفت: از لحاظ قانونی دستگاه های قضایی می توانند با آنها برخورد کنند، اما از نظر ستاد مقابله با کرونا هر گونه تجمع غیرقابل قبول است مگر اینکه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مناطق قرمز، زرد و سفید از نظر شیوع ویروس کرونا شکننده است، بنابراین نمی شود تصمیم گیری های کلان کشور را براساس این رنگ ها گرفت، تاکید کرد: ما تابع قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا هستیم و ملاک عملکرد در استان خواهد بود÷ اما در هر صورت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در 3 شهرستان استان کرمانشاه

وضعیت قرمز کرونا در 3 شهرستان استان کرمانشاه