مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-05اجتماعي

برگزاری کلاس های دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بخش نظری تماماً غیرحضوری و بخش عملی به صورت حضوری است، گفت: کلاس های حضوری با رعایت پروتکل ها بهداشتی و با کاهش تعداد دانشجویان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بابک نوروزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه کیفی سازی بخش عملی و نظارتی از اهداف و برنامه های دانشگاه علمی کاربردی است، اظهار کرد: به کارگیری مدرسان باتجربه ای که بتوانند علم و عمل را به دانشجویان منتقل کند از برنامه های ما است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه علمی کاربردی طرح های ساماندهی مناسبی صورت گرفته، افزود: نظارت های کیفی گرایانه بر روی مراکز صورت گرفته و در بخش های آموزش، پژوهش، فرهنگ و حتی مباحث مالی نیز همین گونه است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با بیان اینکه برخورداری فضای فیزیکی برای بخش آموزش و داشتن فضای کارگاهی بسیار مهم است، گفت: داشتن فضای مناسب برای مهارت آموزان مهم بوده و برای تأسیس مراکز جدید برخورداری از فضای کارگاهی و آموزش از اولویت هاست.

نوروزی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی در مراکز نوآوری ورود کرده بیان کرد: در تلاش هستیم که فضای جدید را برای ایده ها و استارت آپ ها ایجاد کنیم و مراکز علمی کاربردی تشویق شدند تا در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی

برگزاری کلاس های دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی