مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-05اقتصادي

کاهش تنش آبی در روستاهای قشم/ظرفیت آب شیرینکن سلَخ افزایش می یابد


علی رغم محدودیت منابع آبی طی سال های گذشته و کمبود اعتبارات و منابع مالی تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح خدمات آبرسانی به روستاهای قشم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین قصمی افزود: با توجه به تنش دار بودن روستاهای قشم به ویژه غرب این جزیره، رفع کم آبی این منطقه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی با اشاره به وضعیت آب روستای سلخ قشم افزود: آب شرب روستای سلَخ جزیره قشم از طریق آب شیرین کن 1200 مترمکعبی تامین می شود که متاسفانه به دلیل عدم انجام تعهدات سرمایه گذار این پروژه، ظرفیت در مدارِ این آب شیرین کن طی ماه های گذشته 400 مترمکعب در شبانه روز بوده است و در نتیجه این روستا با مشکل کمبود مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، تا زمان رفع این مشکل؛ آبرسانی به سلخ از محل آب شیرین کن و به صورت سیار (روزانه) در حال انجام است که این موضوع قطعی سه ماه آب در این روستا را منتفی می کند.

به گفته قصمی، آبفا هرمزگان برای رفع مشکل کمبود آبِ این روستا و به منظور استفاده از ظرفیت نهایی آب شیرین کن سلخ، اقدام به انتخاب سرمایه گذار جدید نموده است که طی ماه های آینده مشکلات فنی این آب شیرین کن برطرف و به ظرفیت نهایی خود می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تنش آبی در روستاهای قشم/ظرفیت آب شیرینکن سلَخ افزایش می یابد

کاهش تنش آبی در روستاهای قشم/ظرفیت آب شیرینکن سلَخ افزایش می یابد