مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-05پزشكي

نظارت دقیق بازرسان بهداشت بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ازنظارت دقیق بازرسان بهداشتی استان بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی در یکصد و پنجاه و پنجمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا ویروس، با اشاره به بازگشایی مدارس استان از امروز، از خانواده ها نیز خواست تا نسبت به تقویت آموزش های مربوط به رعایت صحیح اصول بهداشتی به فرزندان خود اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و احتمال شیوع آنفولانزا در جامعه، امسال لازم است همگی ما در رعایت موازین بهداشتی دقت ویژه ای داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه ضمن تبریک تداوم موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره شهید رجایی استان، این دستاورد را حاصل تلاش سازنده همه اعضای مجموعه دانشگاه در سراسر استان دانست و گفت: به ویژه در بحران کووید 19، شاهد یکپارچگی تمامی اعضای خانواده سلامت فارس، در تحقق رسالت خدمت برای نجات آحاد جامعه بودیم.

 لطفی در ادامه به بررسی آمار ابتلا در تمامی مناطق استان پرداخت و از اعضای این ستاد خواست تا دلایل شیوع در برخی شهرستان های دارای آمار بالای ابتلا، بررسی شده و نتایج به دست آمده در نشست های بعدی اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیق بازرسان بهداشت بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس

نظارت دقیق بازرسان بهداشت بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس