مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-05بين الملل

فلسطین قربانی جاه طلبی انتخاباتی ترامپ شده است


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد که فلسطین قربانی جاه طلبی های انتخاباتی دونالد ترامپ شده است و اقدامات وی همراه با آثار تخریبی برای نظام حقوقی بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی چاپ لندن، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین خواستار اقدامات بازدارنده علیه کشورهایی شد که قدس اشغالی را پایتخت رژیم صهیونیستی می دانند.

وی کشورهای عربی و اسلامی و دیگر کشورهای جهان را به پایبندی به منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های آن تشویق کرد.

عریقات همچنین خواستار اقدامات قاطع علیه کسانی شد که کشورها را به ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین از جمله طرح الحاق کرانه باختری تشویق می کنند.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: دولت دونالد ترامپ با اعمال فشار بر برخی کشورها و یا تشویق آنها به شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بار دیگر پایبندی کامل خود را به مخالفت با قوانین بین الملل و قطعنامه های سازمان ملل متحد و انکار حقوق ملت فلسطین اعلام کرد.

وی افزود: فلسطین قربانی جاه طلبی های انتخاباتی ترامپ شده است و به نظر می رسد تیم انتخاباتی وی آمادگی انجام هر کاری را دارند حتی اگر این اقدامات، آثار تخریبی برای روند صلح و نظم حقوقی بین الملل به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین قربانی جاه طلبی انتخاباتی ترامپ شده است

فلسطین قربانی جاه طلبی انتخاباتی ترامپ شده است