مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-05اقتصادي

یک ناهماهنگی که 400 کارخانه را در البرز به دردسر انداخته است!


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون 20 کارخانه به چرخه تولید بازگشته اند.

- یک ناهماهنگی که 400 کارخانه را در البرز به دردسر انداخته است! ایسنا/البرز سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون 20 کارخانه به چرخه تولید بازگشته اند.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر ضرورت حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی ای که به دلایل مختلف از ادامه فعالیت بازمانده اند، اظهار کرد: خط تولید بخشی از این واحدها قدیمی شده، برخی به دلیل بدهی در تملک بانک درآمده اند، تعدادی سرمایه درگردش ندارند و برخی به دنبال شریک برای توسعه واحد خود هستند.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید بنا شده 100 مورد از این واحدها مجدداً به چرخه تولید بازگردند که از ابتدای سال تا کنون 20 مورد از آنها فعالیت آنها از سرگرفته شده است.

این مسئول توضیح داد: بدون شک با بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، علاوه بر اشتغازایی می توان به بهبود وضعیت اقتصادی استان هم امیدوار شد.

وی در خصوص تصویب معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی اشتهارد، امید البرز و کوثر به واسطه مصوبه شعاع 120 کیلومتری اظهار کرد: به دلیل برخی ناهماهنگی ها این مصوبه شامل واحدهایی که از سال 96 به بعد ایجاد شده نشده و در حال رایزنی برای حل مشکل پیش آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ناهماهنگی که 400 کارخانه را در البرز به دردسر انداخته است!

یک ناهماهنگی که 400 کارخانه را در البرز به دردسر انداخته است!